Strona główna » Instrukcja zakupów

Instrukcja zakupów

Jak dokonać zakupu kursu na mojej stronie?

To niby proste, ale wielu z was dzwoni do mnie, nie mogąc sobie poradzić z dokonaniem zakupu. Dlatego stworzyłem poniższy mini kursik.

Masz do wykonania tylko 4 kroki:

Krok 1 – Przejdź do sklepu z kursami (Kursy upadłości – sklep) i wybierz kurs odpowiedni do Twoich potrzeb.

 

 

Krok 2 – Zostaniesz przeniesiony na stronę wybranego kursu.

Musisz na niej kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”.

 

 

Krok 3 – Zostaniesz przeniesiony do koszyka zakupów (gdzie możesz wpisać kod rabatowy, o ile go posiadasz)

Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to musisz tutaj wykonać 3 czynności:

    1. W polu „Kod kuponu” wpisz unikalny numer swojego kuponu.
    2. Następnie musisz kliknąć przycisk „Zastosuj kupon”. Zobaczysz, jak wartość zamówienia spada o odpowiedni %.
    3. Po tym kliknij przycisk „Przejdź do płatności”.

Jeżeli nie posiadasz kodu rabatowego, to musisz tutaj wykonać 1 czynność:

    1. Kliknąć przycisk „Przejdź do płatności”.

 

 

Krok 4 – Zostaniesz przeniesiony do płatności (zamówienie).

To ostatni etap zakupu. Musisz tutaj wykonać następujące czynności:

  1. W lewej kolumnie wypełnić pola „Dane płatności”.
  2. Następnie musisz wybrać formę płatności.
  3. Kliknąć przycisk „kupuję i płacę”, który przeniesie Cię na stronę Twojego banku.

 

 

Krok 5 ostatni – Oczekuj na e-mail z linkiem do pobrania zakupionego kursu.

Klikając w odpowiedni link w otrzymanej wiadomości pobierzesz cały materiał w postaci plików PDF, LibreOffice (kompatybilny z Word), EPUB i MOBI.

Pozdrawiam i powodzenia w zakupach.