Jak dokonać zakupu kursu na mojej stronie?
To niby proste, ale wielu z was dzwoni do mnie, nie mogąc sobie poradzić z dokonaniem zakupu. Dlatego stworzyłem poniższy mini kursik.
Masz do wykonania tylko 4 kroki:
Krok 1 – Przejdź do sklepu z kursami (Kursy upadłości – sklep) i wybierz kurs odpowiedni do Twoich potrzeb.
Krok 2 – Zostaniesz przeniesiony na stronę wybranego kursu.
Musisz na niej kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”.
Krok 3 – Zostaniesz przeniesiony do koszyka zakupów (gdzie możesz wpisać kod rabatowy, o ile go posiadasz)
Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to musisz tutaj wykonać 3 czynności:
-
- W polu “Kod kuponu” wpisz unikalny numer swojego kuponu.
- Następnie musisz kliknąć przycisk “Zastosuj kupon”. Zobaczysz, jak wartość zamówienia spada o odpowiedni %.
- Po tym kliknij przycisk “Przejdź do płatności”.
Jeżeli nie posiadasz kodu rabatowego, to musisz tutaj wykonać 1 czynność:
-
- Kliknąć przycisk “Przejdź do płatności”.
Krok 4 – Zostaniesz przeniesiony do płatności (zamówienie).
To ostatni etap zakupu. Musisz tutaj wykonać następujące czynności:
- W lewej kolumnie wypełnić pola “Dane płatności”.
- Następnie musisz wybrać formę płatności.
- Kliknąć przycisk “kupuję i płacę”, który przeniesie Cię na stronę Twojego banku.
Krok 5 ostatni – Oczekuj na e-mail z linkiem do pobrania zakupionego kursu.
Klikając w odpowiedni link w otrzymanej wiadomości pobierzesz cały materiał w postaci plików PDF, LibreOffice (kompatybilny z Word), EPUB i MOBI.
Pozdrawiam i powodzenia w zakupach.